جلسه ۲۱: تغییر نام نویسنده در وردپرس

سلام دوستان

تغییر نام نویسنده در وردپرس

آیا در سایت وردپرس شما نامتان در پستها دیده نمیشود؟ اخیرا برخی کاربران درمورد چگونه اضافه کردن نامشان در وردپرس سوال میکنند. وردپرس در طول راه اندازی در مورد وارد کردن نام کاربری از شما سوال میکند اما اسمی از شما نمیپرسد. سپس نام کاربری در تم وردپرس شما نمایش داده میشود مانند نام نویسنده یا سایت نویسنده.در این مقاله ما به شما روش اضافه کردن یا تغییر نام کاملتان در وردپرس را نشان خواهیم داد و اینکه وردپرس چگونه باید نامتان را به خوبی پنل مدیریت نمایش دهد.

دلیل نیاز به استفاده از نام کامل در وردپرس
اغلب مردم به دلیل راحتی در به حافظه سپردن از نام کاربری هایی استفاده میکنند که ترکیبی از کلمات و حروف میباشد .چنین نام کاربریهایی زمانیکه نمایش داده میشوند به عنوان نام نویسنده به نظر کمی عجیب می آیند.شما باید نام کاربری را در وردپرس تغییر دهید اما در اینجا راه راحتتری برای تغییر نام شما معرفی می کنیم.زمانیکه شما نام منسجمی در مقابل نام کاربری دارید به نظر بسیار حرفه ای می آید.همچنین به موتورهای جستجوی وابسته محتوا با نویسنده های خاص کمک میکند. نام تجاری شخصی شما را ایجاد میکند و کاربران شما با نام شما آشنا میشوند و یا نویسنده های سایت شما را میشناسند.

افزودن یا تغییر دادن نام ها در وردپرس
اضافه کردن نام به وردپرس برای استفاده از نام در عوض نام کاربری بسیار راحت است.براحتی به بخش کاربران > شناسنامه شما مراجعه کنید.
اگر شما قادر به دیدن نام کاربران در منوی مدیر سایت نبودید این به معناست که شما در این سایت مدیر نیستید.شما باید از طریق کلیک کردن روی شناسنامه شناسنامه ی خود را تغییر دهید.شما نیاز دارید در پایین به بخش نام قسمتی که گزینه های اضافه کردن نام و نام کامل و نام مستعار است بروید.پس از کامل کردن این قسمت روی گزینه بعدی کلیک کنید.

تغییر نام نمایشی در وردپرس
اکنون شما باید نام یا نام کامل خود یا نام کاربریتان را انتخاب کنید تا با پستهای شما نمایش داده شود.بعد از انتخاب نامی که میخواهید استفاده کنید روی گزینه به روز کردن مشخصات برای ثبت تغییرات کلیک کنید.هم اکنون نامتان در قسمت بالا سمت چپ نوار ابزار وردپرس دیده میشود.اگر شما از وب سایت خود بازدید کنید پستی که نام کامل شما را در عوض نام کاربریتان نمایش میدهد را خواهید دید.

موفق باشید

خدانگهدار.

نکات مهم دانلود:

قبل از دانلود فایل و هرگونه استفاده از سایت و لینک ها ابتدا قوانین و مقررات آرا وب کو را مطالعه و تایید نمایید.
بخشی از آرشیو قدیمی سایت از روی سرور حذف شده است در صورت غیرفعال بودن لینک ها از طریق نظرات اطلاع رسانی نمایید.
آرا وب کو تنها با دامنه ir. فعالیت میکند و دیگر دامنه های مشابه جعلی می‌باشند و ارتباطی با ما ندارند.
جهت درخواست فایل مورد نظر خود به صفحه تماس با ما مراجعه و درخواست خود را ارسال کنید.
اطلاعات پشتیبانی وردپرس را جهت بهبود عملکرد سایتتان ، مطالعه کنید.
سوالات و مشکلات خود را در رابطه با همین پست در نظرات مطرح کنید.
جهت سفارش طراحی سایت از بخش مربوطه اقدام کنید.
 

دیدگاهتان را بنویسید