ذهنیت نادرست در مورد وردپرس

سلام دوستان

ذهنیت نادرست در مورد وردپرس

هنگامی که با مخاطبان اینترنت گفتگو می کنیم می بینیم که اغلب دچار داشتن ذهنیت نادرست در مورد وردپرس هستند ، در این مقاله به برطرف کردن چند ذهنیت نادرست در مورد وردپرس می پردازیم.

۱- وردپرس ابزاری برای وبلاگ نویسی!
در ابتدا اینگونه بود اما در حال حاضر ابزاری بسیار قدرتمند برای ساخت وبسایت هاست در ضمن از هر شش سایت یکی با وردپرس ساخته می شود که بی نظیر است ، بسیاری از سایتهای شرکتی و اداری هم با وردپرس ساخته می شوند که این خود نشانگر قدرت وردپرس هست.

۲- امنیت نداشتن وردپرس!
اگر مطالعه ای در زمینه وردپرس داشته باشید میتوانید بفهمید که یکی از شاخصه های وردپرس داشتن امنیت بالاست ضمنا کاملا open source است و هر مشکل امنیتی قابل کشف و حل است ، بدافزار های ddos هم که برای تمام وب سایت ها مشکل زاست و تنها برای وردپرس نیست و برای مرتفع کردن این مشکل ابزار های قدرتمندی هست که می توانید از آنها کمک بگیرید

۳- وردپرس نامناسب برای راه اندازی استارت اپ!
خیلی ها درحال حاضر با وردپرس در حال درامد زایی هستند پس اینطور نیست که برای استارت اپ ها نامناسب باشد. شما با استفاده از ووکامرس می توانید فروشگاهی کاملا حرفه ای بر روی وردپرس خود داشته باشد . در ضمن می توانید کالاهای فیزیکی خود را هم از وردپرس به فروش برسانید.

۴- وردپرس پشتیبانی ندارد!
بسیار اشتباه است و جای نگرانی ندارد ، این ذهنیت نادرست در مورد وردپرس اغلب در افراد تازه کار به وجود می آید اما اینطور نیست زیرا منابع و افزونه های بسایر قدرتمندی در مخزن وردپرس بصورت رایگان وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید.

۵- رایگانی وردپرس دلیلی برای بی کیفیتی!
نه ، همیشه رایگان بودن نشانه بی کیفیتی نیست ، همانطور که گفتیم بسیاری از سایت های حال حاضر با وردپرس ساخته شده اند و همین دلیلی بر خوب بودن این سیستم مدیریت محتواست در ضمن بسیار کار کردن با آن راحت و منعطف است .

۶- شباهت زیاد قالب وردپرس به هم!
خوشبختانه فروشگاه های زیادی برای قالب وردپرس وجود دارد که می توانید با سر زدند به آنها تنوع قالب های وردپرس را تجربه کنید.

۷- وردپرس مناسب تازه کاران و مبتدیان!
این تصور اشتباه است ، چون طوری ساخته شده است که هر کس با هر دانشی که دارد بتواند در حد نیاز خود از آن استفاده کند مبتدی به حد سواد و حرفه ای هم همینطور.

موفق باشید

خدانگهدار.

نکات مهم دانلود:

قبل از دانلود فایل و هرگونه استفاده از سایت و لینک ها ابتدا قوانین و مقررات آرا وب کو را مطالعه و تایید نمایید.
بخشی از آرشیو قدیمی سایت از روی سرور حذف شده است در صورت غیرفعال بودن لینک ها از طریق نظرات اطلاع رسانی نمایید.
آرا وب کو تنها با دامنه ir. فعالیت میکند و دیگر دامنه های مشابه جعلی می‌باشند و ارتباطی با ما ندارند.
جهت درخواست فایل مورد نظر خود به صفحه تماس با ما مراجعه و درخواست خود را ارسال کنید.
اطلاعات پشتیبانی وردپرس را جهت بهبود عملکرد سایتتان ، مطالعه کنید.
سوالات و مشکلات خود را در رابطه با همین پست در نظرات مطرح کنید.
جهت سفارش طراحی سایت از بخش مربوطه اقدام کنید.
 

دیدگاهتان را بنویسید