۱- ترکیب کردن فایل های CSS :

یکی از روش های کاهش تعداد درخواست http استفاده از افزونه های Combine سی اس اس در وردپرس می باشد ، در واقع ممکن است قالب ها و افزونه های وردپرس شما چندین فایل css ایجاد کرده باشند ، ترکیب این css ها با هم در یک فایل css می تواند سرعت سایت شما را بسیار بیشتر کند ، چرا که اتصال کانکشن های زیاد می تواند سایت شما را کند کند. اگر شما خود قادر به ترکیب این فایل ها نمی باشید ، پیشنهاد می کنیم از افزونه autoptimize و یا jch-optimize استفاده نمایید. افزونه autoptimizee بسیار محبوب تر است. در مقاله های بعدی آموزش تنظیمات این افزونه را نیز ارسال خواهیم کرد.

۲-ترکیب کردن فایل های Javascripts :

پوسته ها ، افزونه ها و هسته وردپرس سایت شما ممکن است فایل های جاوا اسکریپت های زیادی تولید کرده باشند ، هر چه تعداد این فایل ها زیاد باشد سایت شما کند خواهد شد ، پیشنهاد می کنیم با combine کردن جاوا اسکریپت وردپرس خود سرعت سایت خود را بیشتر کنید ، برای انجام این کار می توانید از یکی از افزونه های autoptimize و یا jch-optimize و یا bwp-minify استفاده نمایید.

۳- به حداقل رساندن استفاده از طراحی ها و تصاویر در محتوا وب سایت :

سعی کنید در تمام صفحات سایت خود کمتر از تصاویر استفاده نمایید ، تعداد زیاد تصاویر می توانند سایت شما را بسیار کند کنند ، برای مثال اگر شما یک سایت فروشگاهی دارید به جای نمایش ۲۰۰ محصول هم زمان سعی کنید آنها را صفحه بندی کنید و برای مثال آنها را ۲۰ تا ۲۰ تا نمایش دهید. هر چه تعداد عکس در صفحه شما کمتر باشد می تواند به کاهش درخواست های http کمک کند و در نتیجه سرعت سایت شما بیشتر خواهد شد.

۴- تولید تصاویر css sprites :

اگر قالب سایت شما یا منو ها تصاویر زیادی دارند ، شما می توانید از تکنیک css sprites استفاده کنید ، در واقع با استفاده از این تکنیک شما می توانید تمام تصاویر را در یک عکس ترکیب کنید و با استفاده از مختصات X و Y قسمت های مختلف عکس را در قالب سایت وردپرسی خود نمایش دهید ، به این ترتیب ممکن است ۲۰ درخواست عکس به ۱ عدد کاهش یابد و از آنجایی که مرورگر تنها برای یک عکس درخواست ارسال می کند ، سرعت سایت بسیار بیشتر خواهد شد. هرچند تولید css sprites تا حدودی نیاز به دانش فنی خاص خود را دارد ، اما شما می توانید از ابزار CSS Sprites Generator به راحتی عکس های خود را اسپرایت کنید و عکس ترکیب شده و مختصات css را دریافت نمایید ، همچنین در صورتی که از سیستم وردپرس استفاده می نمایید ، می توانید افزونه JCH Optimizee را تست نمایید.

۵- تبدیل تصاویر به کد های Base64 :

یکی دیگر از روش های رفع خطا Make fewer HTTP requests ، تبدیل کردن تصاویر به کد های base64 می باشد ، شما می توانید تصاویری مانند لوگو خود را به یک رشته base64 تبدیل کنید ، این روش بیشتر برای عکس های با سایز کوچک توصیه می شود ، شما می توانید توسط ابزار  Base64 File Encoder تصاویر خود را به base644 تبدیل کنید و رشته کد آن را دریافت کنید.

۶-به حداقل رساندن استفاده از افزونه ها :

هرچه کمتر از افزونه های وردپرس استفاده کنید ، تعداد فایل هایی که در سایت شما باید بارگذاری شود شود کمتر می شود ، پیشنهاد می کنیم تا افزونه هایی که نیاز مهمی به آنها ندارید غیر فعال و سپس حذف کنید.

۷-محدود کردن میزان دکمه های اجتماعی :

استفاده از دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی ( مانند توییتر، فیس بوک، و غیره ) بسیار عالی است ، اما تعداد زیاد این دکمه ها می تواند درخواست های http تصاویر ، فایل های css و جاوا اسکریپت شما را افزایش بدهد ، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا جایی که ممکن است این دکمه ها را کم کنید و یا تصاویر آنها را همانطور که در بالا توضیح دادیم به base64 تبدیل کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و اکنون قادر به رفع خطا Make fewer HTTP requests شده باشید ، لطفا در صورتی که سوال یا مشکلی در مورد این آموزش دارید حتما در قسمت نظرات همین صفحه برای ما ارسال نمایید تا در کمترین زمان به آن پاسخ بدهیم.

منبع : giftofspeed