سیستم گوگل ریدر و اشتراک در آن

خدمات گوگل برای وبمستر ها:

امروز میخوام یکی از سیستم های گوگل رو بهتون معرفی کنم به نام گوگل رید google reader که به نوعی به اشتراک گذاشتن آخرین اخبار شما بین تمامی افرادیست که از اکانت گوگل خود استفاده میکنند.

برای شروع این کار به آدرس : http://www.google.com/reader/view/ برید ، تو صفحه باز شده اگر اکانت گوگل دارید که واردبشید و اگر ندارید sign up free رو بزنید و اکانت جدیدی برای خودتون بسازید.
وقتی وارد اکانت کاربری خودتون میشید ، بهترین و تاپ ترین عنوان های افراد ایرانی که پربازدید ترین رو داشتند مشاهده میکنید.برای اینکه عناوین شما هم نمایش داده بشه ، در بالای صفحه سمت چپ ، پائین لوگوی گوگل گزینه ای رو میبینید به نام ( add a subscription ) که آدرس باری به صوریت ایجکس (آجاکس) باز میشه و لینک backend , یا همون rss یا همون atom یا همون xml سایت خودتون رو مینویسید.

که شما با اد کردن خبر نامه خودتون عناوین آخرین اخبار سایتتون رو قرار میدید ، میتونید خبر خوان فوروم خودتون هم اینجا اضافه کنید (مخصوص دوستانی که مطالب جالب تو فورومشون میگذارند ) ، به لینک های خودتون رنک بدید (به خبرخوان های ثبت شده خود ) و با زدن دکمه share و دکمه star ، لینکتون رو به صورت رایگان تو یکی از بزرگترین موتورهای جستجوی دنیا به اشتراک بگذارید که به غیر از شما خیلی از افراد از لینک هاتون از طریق گوگل دیدن کنند و روی بازدید شما اثر بگذازه.
حالا چرا این سیستم رومعرفی کردم ، چون گوگل به سایت ها و وبمسترهایی که از سیستم های وبمستر گوگل استفاده میکنند اهمیت میده و یه جورایی میشید رفیق شفیق گوگل.
که بعد از ثبت لینکتون پیشنهادمیکنم برای اینکه لینک های شما به خوبی به بازدید دیگران قرار بگیره ، روی لینک های دیگه ای که تو صفحه میبینید کلیک کنید و اثری از خودتون تو اونها به جا بگذارید.
در پائین همین صفحه گزینه ای هست به نام tips & trcik که تو اون برد دکمه ای رو میبینید به نام add it now که صفحه google reader شما رو به صفحه اصلی iGoogle شما اضافه میکنه.
این سیستم برای افرادی عالی جواب میده که لیست فرند(دوستانشون ) تو اکانت جی میلشون زیاد باشه.

با تشکر ، این سیستم دیگر توسط گوگل پشتیبانی نمی شود.

نکات مهم دانلود:

قبل از دانلود فایل و هرگونه استفاده از سایت و لینک ها ابتدا قوانین و مقررات آرا وب کو را مطالعه و تایید نمایید.
بخشی از آرشیو قدیمی سایت از روی سرور حذف شده است در صورت غیرفعال بودن لینک ها از طریق نظرات اطلاع رسانی نمایید.
آرا وب کو تنها با دامنه ir. فعالیت میکند و دیگر دامنه های مشابه جعلی می‌باشند و ارتباطی با ما ندارند.
جهت درخواست فایل مورد نظر خود به صفحه تماس با ما مراجعه و درخواست خود را ارسال کنید.
اطلاعات پشتیبانی وردپرس را جهت بهبود عملکرد سایتتان ، مطالعه کنید.
سوالات و مشکلات خود را در رابطه با همین پست در نظرات مطرح کنید.
جهت سفارش طراحی سایت از بخش مربوطه اقدام کنید.
 

دیدگاهتان را بنویسید