نمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند

این روزها خیلی شنیده می شود که کاربران اینستاگرام علاقمند هستند بدانند چه کسانی از پروفایل اینستاگرام آنها بازدید کرده اند. این حس کنجکاوی از آنجایی بیشتر جالب می شود که هر روز ابزارهای جدیدی برای این کار معرفی و عرضه می شوند. آرا در این مقاله در مورد نرم افزار نمایش افرادی که از اینستاگرام شما بازدید می کنند بیشتر صحبت می کند. پس تا پایان همراهمان باشید.

هیچ ابزار دقیقی برای اینکه بدانیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک میکنند وجود ندارد.

آیا می توان فهمید چه کسانی از اینستاگرام من بازدید کرده اند ؟

بدون شک اینستاگرام بازدیدهای افراد از پروفایل دیگران را در پایگاه داده های خود ذخیره می کند. البته نه به خاطر اینکه به کاربران جهت این موضوع کمکی کرده باشد بلکه این کار را برای پیش بینی و عرضه الگوریتم های جدید خود بکار می گیرد. اما مطمئنا این اطلاعات را هرگز در اختیار کاربران خود نخواهد گذاشت چرا که این موضوع خلاف حریم خصوصی افراد در اینستاگرام است. بنابراین خود ایستاگرام هیچگاه اجازه نمی دهد شما بدانید چه کسانی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند.

چه سایت هایی برای اطلاع از بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام وجود دارد ؟

در سال های اخیر سایت هایی راه اندازی شده اند که اکثرا یا رایگان نیستند و یا اینکه برای کاربران ایرانی مسدود شده اند. این سایت ها ادعا می کنند می توانند بازدیدکنندگان اینستاگرام شما را به شما معرفی کنند اما تجربه ثابت کرده است که آنها از روی زنجیره ی دوستان شما، فقط اطلاعاتی ناقص جمع آوری کرده و بیشتر اوقات به عنوان اطلاعات صحیح به شما ارائه می کنند.

بنابراین توصیه می شود اطلاعات دریافتی از این سایت ها را ۱۰۰ درصد صحیح قلمداد نکنید.

” نرم افزارهایی که ادعا می کنند می توانند بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام شما را معرفی کنند به جاسوس اینستاگرام معروف هستند. “

نرم افزار جاسوس اینستاگرام با نام Who viewed my Instagram

این نرم افزار که بر روی گوشی شما نصب می شود بر اساس ادعای سازندگان میتواند ۵ نفر آخری که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند به شما نشان دهد. قبل از نصب و استفاده از این نرم افزار باید بدانید که این نرم افزارها بیشتر از اینکه به کار شما بیایند می توانند به عنوان یک ابزار برای سرقت اطلاعات شما به کار برده شود. چرا که شما در ابتدای استفاده از این نرم افزارها باید نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار نرم افزار قرار دهید و این یعنی شما همه اطلاعات اکانت اینستاگرام خود را به نرم افزار هدیه کرده اید.

معرفی برنامه Who viewed my Instagram

نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram یک نرم افزار در زمینه مشاهده کاربرانی است که از اینستاگرام شما بازدید داشته اند. شاید شما هم بخواهید بدانید که آخرین افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده بودند چه کسانی هستند، و یا اینکه چه کسانی مشخصات عمومی شما را مرتب چک می نمایند. با استفاده از نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram به راحتی تمام خواهید توانست لیستی از این افراد را در اختیار داشته باشید.

از قابلیت های نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram می توان به دقیق ترین راه برای پیدا کردن افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند، نمایش لیستی از آخرین کاربرانی که از پروفایل شما بازدید کرده اند، نیاز به داشتن یک حساب کاربری اینستاگرم برای استفاده از این برنامه، امکان مشاهده تمام فعالیت هایی که در اینستاگرام داشته اید، امکان بدست آوردن اطلاعات و داده های کاربرانی که به تازگی با آن ها در تعامل بوده اید، نمایش ۲۰۰ کاربر آخری که از مشخصات و پروفایل شما بازدید کرده اند نیز می توان اشاره داشت.

برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram :

دقیق ترین راه برای پیدا کردن افراد بازدیدکننده از پروفایل اینستاگرام
نمایش لیستی از آخرین کاربرانی که از پروفایل شما بازدید کرده اند
نیاز به داشتن یک حساب کاربری اینستاگرم برای استفاده از این برنامه
امکان مشاهده تمام فعالیت هایی که در اینستاگرام داشته اید
امکان بدست آوردن اطلاعات و داده های کاربرانی که به تازگی با آن ها در تعامل بوده اید
نمایش ۲۰۰ کاربر آخری که از مشخصات و پروفایل شما بازدید کرده اند
محیط کاربری بسیار آسان
نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram در فروشگاه گوگل پلی دارای امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ بوده و تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار کاربر اینستاگرامی از این نرم افزار استفاده نموده اند.

نکات مهم دانلود:

قبل از دانلود فایل و هرگونه استفاده از سایت و لینک ها ابتدا قوانین و مقررات آرا وب کو را مطالعه و تایید نمایید.
بخشی از آرشیو قدیمی سایت از روی سرور حذف شده است در صورت غیرفعال بودن لینک ها از طریق نظرات اطلاع رسانی نمایید.
آرا وب کو تنها با دامنه ir. فعالیت میکند و دیگر دامنه های مشابه جعلی می‌باشند و ارتباطی با ما ندارند.
جهت درخواست فایل مورد نظر خود به صفحه تماس با ما مراجعه و درخواست خود را ارسال کنید.
اطلاعات پشتیبانی وردپرس را جهت بهبود عملکرد سایتتان ، مطالعه کنید.
سوالات و مشکلات خود را در رابطه با همین پست در نظرات مطرح کنید.
جهت سفارش طراحی سایت از بخش مربوطه اقدام کنید.
 

دیدگاهتان را بنویسید