حذف آسان برچسب های بدون استفاده در وردپرس

سلام دوستان

حذف آسان برچسب های بدون استفاده در وردپرس

خیلی از افراد بعد از اینکه متوجه می شوند که بسیاری از برچسب های وب سایت شان بدون استفاده هستند ، شگفت زده می شوند . بر چسب ها یک روش برای دسته بندی کردن بهتر مطالب در وردپرس هستند که استفاده های دیگری هم مثل بهبود سئو و … دارند . معمولا با گذشت مدت زمانی از آغار به کار هر وب سایتی به موازات افزایش تعداد مطالب ، تعداد برچسب ها هم افزایش پیدا می کند ، این افزایش در وب سایت های با موضوعات چندگانه مثل مجله های اینترنتی مشهود تر است. مسلما این برچسب ها در پایگاه داده های وردپرس ذخیره می شوند و با افزایش بی رویه آن ها ، پایگاه داده هم حجم بیشتری پیدا کرده و مقدار بیشتری از منابع سرور را به خود اختصاص می دهد . البته گاهی پس از حذف تعداد زیادی مطلب و یا انتقال به سروری دیگر نیز تعداد این برچسب ها به طرز باور نکردنی افزایش می یابد .

در این مطلب دو روش بسیار ساده و البته کاربردی برای کنترل آسان برچسب ها به شما معرفی می کنیم ، در ادامه مطلب همراه ما باشید .

روش اول : حذف برچسب های بدون استفاده به صورت دستی
برای حذف برچسب های بدون استفاده به مسیر نوشته ها > برچسب ها مراجعه کنید ، یک بار روی ستون نوشته ها کلیک کنید تا برچسب ها بر اساس تعداد مطالبشان از کم به زیاد نمایش داده شوند ، حال به برچسب های بدون استفاده م توانید آن ها را حذف کنید .

روش دوم : حذف برچسب های بدون استفاده به وسیله افزونه
روش اول برای مواقعی کاربرد دارد که تعداد این برچسب ها کم باشد ، اما اگر تعداد آن ها زیاد باشد یک روش ساده برای حذف آن ها استفاده از افزونه Mass Delete Unused Tags می باشد ، برای این کار پس از نصب افزونه ، می توانید با یک کلیک کل برچسب های خالی را حذف کنید .

 

موفق باشید

خدانگهدار.

نکات مهم دانلود:

قبل از دانلود فایل و هرگونه استفاده از سایت و لینک ها ابتدا قوانین و مقررات آرا وب کو را مطالعه و تایید نمایید.
بخشی از آرشیو قدیمی سایت از روی سرور حذف شده است در صورت غیرفعال بودن لینک ها از طریق نظرات اطلاع رسانی نمایید.
آرا وب کو تنها با دامنه ir. فعالیت میکند و دیگر دامنه های مشابه جعلی می‌باشند و ارتباطی با ما ندارند.
جهت درخواست فایل مورد نظر خود به صفحه تماس با ما مراجعه و درخواست خود را ارسال کنید.
اطلاعات پشتیبانی وردپرس را جهت بهبود عملکرد سایتتان ، مطالعه کنید.
سوالات و مشکلات خود را در رابطه با همین پست در نظرات مطرح کنید.
جهت سفارش طراحی سایت از بخش مربوطه اقدام کنید.
 

دیدگاهتان را بنویسید