روش های افزایش لایک بیشتر در اینستاگرام

امروز با موضوع ” افزایش لایک بیشتر در اینستاگرام ” در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

افزایش لایک بیشتر در اینستاگرام شاید برای عده ای از کاربران این شبکه اجتماعی بسیار مهم باشید و حتی برای کسانی که به آن به عنوان یک منبع تجاری می نگرند بیشتر اهمیت پیدا می کند.

امروزه کاربران زیادی از شبکه های اجتماعی به عنوان مکانی برای گذران اوقت فراغت خود می دانند و بیشتر وقت خود را در چنین مکان های می گذرانند به همین علت شاید برای این دست از افراد افزایش لایک پست هایشان انچنان اهمیت نداشته باشد. اما اگر کسانی که بیشتر وقت خود را برای جذب کاربر برای سایت و یا فروش محصولات خود صرف می کنند پس به شدت به دنبال افزایش لایک هستند. اگر امروز با ما همراه باشید راه های خوبی برای شما خواهیم گفت که منجرب افزایش لایک اینستاگرام می شود.

روش اول : اگر صاحب یک سایت یا یک وبلاگ فعال هستید حتما آدرس آن را در مشخصات پروفایل خودتان درج کنید تا کاربران در زمانی که می خواهند اطلاعات بیشتر داشته بشند وارد سایت شما شوند. اینکار منجرب می شود که علاوه بر تگ کردن و لایک عکس شما وارد سایت شما شده و هر روز در زمانی که بروز رسانی دارید آن را بررسی کنند .

روش دوم : به هیچ عنوان حساب های کاربری که با نوع کار شما ارتباط ندارند را بدون دلیل لایک نکنید و در عکس نمایش داده شده کامنت نگذارید . این موارد سببمی شود علاقه مندی به حساب کاربری شما اگر دوست دارید به صورت حرفه ای کار کنید کمی با مشکل مواجه شود. منظور بنده از محبوبیت لایک و تگ شدن است.

روش سوم : وضعیت حساب کاربری خودتان را برای افراد خاص محدود نسازید چرا که کاربران برای لایک کردن و دنبال کننده شدن هیچ وقت پیگیر نیستند مگر در شرایط ویژه. حتما فراموش نکنید که که وضعیت پروفایل خود را در بخش تنظیمات بر روی Public یا عمومی تنظیم کنید.

روش چهارم : استفاده از هشتگ # را مهم بدانید . اینکار باعث می شود کاربرانی که مستقیم شما را نمی شناسند از طریق دسته بندی که بوسیله هشتگ # ایجاد می شود به نوع فعالیتی که انجام میدهید دسترسی داشته باشند.

روش پنجم : نظرات و سوالاتی که از شما پرسیدهمی شود را جواب دهید. به تیکت های ارسالی اهمیت بدهید و تلاش کنید در اولین فرصت جواب بدهید . اینکار باعث می شود کاربران دنبال کننده نیز سوالاتی مطرح کنند و هرچه تعداد این پرسش و پاسخ ها بیشتر شود انجام اینکار باعث می شود عکس ارسالی در تایم لاین مجدد بالا بیاید .

روش ششم : همانطور که انتظار دارید دیگران به عکس های شما و مطالبی که ارسال می کنید اهمیت بدهند شما هم باید نسبت به دیگران به همین شکل عمل کنید. دقیقا یک موضوع دو طرفه می باشد . لایک کردن عکس های دیگران نه فقط باعث تاثیر مثبت در طرف مقابل شما می گردد بلکه باعث می شود نام شما در لیست لایک کنندگان و نظر دهندگان قرار گیرد و شانس شما را برای Follow شدن توسط دیگران بالا می برد.

روش هفتم : تصاویری که می خواهید آپلود کنید را ابتدا یکبار بررسی کنید . هم از نظر کیفیت هم از نظر نوع عکس. تلاش کنید تصاویر با کیفیت و با ارزش آپلود کنید تا مورد استقبال بازدید کنندگان قرار بگیرید. وجود عکس های جذاب در پروفایل شما باعث افزایش follower های شما خواهد شد.

 

نکات مهم دانلود:

قبل از دانلود فایل و هرگونه استفاده از سایت و لینک ها ابتدا قوانین و مقررات آرا وب کو را مطالعه و تایید نمایید.
بخشی از آرشیو قدیمی سایت از روی سرور حذف شده است در صورت غیرفعال بودن لینک ها از طریق نظرات اطلاع رسانی نمایید.
آرا وب کو تنها با دامنه ir. فعالیت میکند و دیگر دامنه های مشابه جعلی می‌باشند و ارتباطی با ما ندارند.
جهت درخواست فایل مورد نظر خود به صفحه تماس با ما مراجعه و درخواست خود را ارسال کنید.
اطلاعات پشتیبانی وردپرس را جهت بهبود عملکرد سایتتان ، مطالعه کنید.
سوالات و مشکلات خود را در رابطه با همین پست در نظرات مطرح کنید.
جهت سفارش طراحی سایت از بخش مربوطه اقدام کنید.
 

دیدگاهتان را بنویسید