راه های افزایش بازدید سایت

تقریبا اکثر بازدید کنندگان سایت یا وبلاگ شما از طریق موتور های جستجو وارد می شوند پس بنابراین سئو سایت خیلی مهمه ولی نکته ی دیگری هم وجود داره که تاثیرش چیزی از سئو کم نداره که در این مقاله به آنها اشاره می کنم.
۱-هدف شما جلب رضایت بازدیدکننده باشه !

در گوشه کنار سایت تبلیغات اضافی و خسته کننده نزارید تا بازدید کننده برای پیدا کردن مطلب مورد نظر از روی کلی تبلیغ بگذرد.بگزارید بازدید کننده سریع به اون چیزی که می خواهد برسد.

۲-زور گویی نکنید

بعضی انجمن ها که وارد می شوید باید برای دانلود یا دیدن لینک عضو باشید و وارد ناحیه کاربری شوید.فقط بازدید کننده رو اذیت می کنید.تا حد امکان زور گویی نکنید.جدیدا تو وب سایت های خارجی دیدم برای دانلود کردن باید در تویتر لاگین کرد و اون مطلب سایت رو توییت کنیم بعد میزاره دانلود کنیم !ازین کارا نکنید

۳-قالب ساده سبک و منظم

اگر بازدید کننده دنبال چیزی بود بتواند به سهولت در منو ها یا هدر شما پیدا کند.توصیه می شود از عناصر گرافیکی کمتر استفاده کنید و قالب ساده هم داشته باشید تا هم سرعت بارگزاری بالا باشد هم چشم بازدید کننده خسته نشود.

۴-طراحی صفحه برای تمامی رزولوشن ها و مرورگرها

بازدید کنندگان شما با مرورگرهای مختلف و با نسخه های متفاوت مرورگرها از سایت یا وبلاگ شما یازدید می کنند.همچنین رزولوشن ها هم متفاوت هست.قالب خود را طوری طراحی و انتخاب کنید تا به همه بخوره وتو همه درست کار کنه.یادآوری می کنم اون چیزی که شما در کامپیوتر خود میبینید شاید متفاوت با بازدیدکننده شما باشه.درضمن موبایل هم اضافه کنید به این موارد.
۵-افزایش سرعت صفحه

سعی کنید از فلش و اسکریپت ها کمتر استفاده کنید.همچنین استفاده از عناصر گرافیکی را به حداقل برسانید.اگر سایت دارید از هاست خوب بهره ببرید و اگر از مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنید افزونه های زیادی نصب نکنید و …. . حتما از تصاویر با حجم پایین استفاده کنید دیگه نهایت ۶۰ یا ۷۰ کیلوبایت.

۶-استفاده از برچسب ها

تقریبا الان تمامی وبلاگ ها مثل وردپرس و میهن بلاگ و بلاگفا و … قابلیت درج برچسب دارند.استفاده کنید.خودتونو بزارید جای همه بازدیدکننده ها.دختر و پسر با سن های متفاوت.آن ها از چه کلید واژه هایی استفاده می کنند؟ آنها را به مطالب خود بچسبانید.

البته خیلی نکته و راهکار وجود دارد که من فقط چندتا نکته که به ذهنم اومد نوشتم.این ها کارهای غیر سئو بود که خیلی مهمن خدائیش و بازدید کننده خوشحال!! از سایت میره و باز شاید برگشت !!

نکات مهم دانلود:

قبل از دانلود فایل و هرگونه استفاده از سایت و لینک ها ابتدا قوانین و مقررات آرا وب کو را مطالعه و تایید نمایید.
بخشی از آرشیو قدیمی سایت از روی سرور حذف شده است در صورت غیرفعال بودن لینک ها از طریق نظرات اطلاع رسانی نمایید.
آرا وب کو تنها با دامنه ir. فعالیت میکند و دیگر دامنه های مشابه جعلی می‌باشند و ارتباطی با ما ندارند.
جهت درخواست فایل مورد نظر خود به صفحه تماس با ما مراجعه و درخواست خود را ارسال کنید.
اطلاعات پشتیبانی وردپرس را جهت بهبود عملکرد سایتتان ، مطالعه کنید.
سوالات و مشکلات خود را در رابطه با همین پست در نظرات مطرح کنید.
جهت سفارش طراحی سایت از بخش مربوطه اقدام کنید.
 

دیدگاهتان را بنویسید